Яка команда IPL має більшість шанувальників у 2020 році
Індійська Прем'єр -ліга - це найвидовищніший спорт, який коли -небудь бачив. Це стало настільки популярним у всьому світі, що кількість шанувальників крикету збільшується щорічно. У спортивній індустрії є різні матчі крикету, але IPL унікальний з форматом T20, який він надає. Це робить його більш захоплюючим і привабливим для людей, які займаються турніром IPL.
Незважаючи на пандемію в 2020 році, ліга відбулася з деякими змінами розкладу і не була менш захоплюючою чи щось. Кожен відданий фанат крикету або послідовник міг насолоджуватися кожним домашнім матчем і спостерігати за виступами гравців або тим, що сталося в полі. Така можливість була надана йому за допомогою інноваційних технологій у вигляді букмекерів для спортивних ставок, телевізійних передач та інших. Отже, вболівальники крикетів у всьому світі могли підтримувати свою улюблену команду крикету на кожному етапі поточного матчу.
Більше того, соціальні медіа кипляли з нескінченними дискусіями та прогнозами навколо кожної команди крикету. Отже, було очевидно, що допомога шанувальників під час турніру ліги була потужною. Відповідно, IPL може зацікавити величезну фан -базу через соціальні медіа, що призвело до хорошої підтримки команд крикетів та ведення нового бізнесу на основі послідовників.
В якій команді є більше вболівальників в IPL?
Чудово, коли багато послідовників, вірних шанувальників, вірять у здібності та перемогу команди крикету. Вони, здається, є постійним заохоченням для гравців команди, з одного боку, та наявної реклами певної команди, з іншого боку. Завдяки таким прихильним фанатам, команда крикету відчуває себе більш впевненою і вірить у їх силу та здатність доріг будь -якої перешкоди та перемогти.
Через результати IPL 2020 року це чітко видно
Індіанці Мумбаї є лідером у тому, що більше вболівальників порівняно з іншими, оскільки команда кілька разів була чемпіоном IPL. Отже, варто заявити, що індіанці Мумбаї мають найбільшу фан -базу в соціальних мережах.
Ще одна найбільше вболівальників дотримувалася команди з крикету
Chennai Sper Kings. Вони робили чудову роботу і зберігали провідну позицію у фіналі протягом останніх сезонів IPL. У них є всі шанси перемогти на турнірі 2021 року завдяки підтримці великої фан -бази.
Останнє простих позиції найбільше шанувальників належить
Kolkata Knight Riders. Незважаючи на їхню погану ефективність минулого 13 сезону, вони все ще мають підтримуючу колосальну фан -базу, яка вірять у них.
Таким чином, соціальні медіа-це відмінна платформа, де і команда крикету, і послідовники можуть взаємодіяти один з одним і пройти через турнірне плече до плеча та ділитися добрими та поганими моментами у Прем'єр-лізі. Індіанці Мумбаї вважаються командою крикету, яка має більше вболівальників в IPL.
Більшість фан -бази в IPL
Соціальні медіа - це не обмежене місце з різними платформами, що використовуються. Але найпопулярнішими та довіреними є Facebook, Instagram та Twitter. Відповідно до зібраних поточних статистичних даних з цих платформ, створюється фан -база кожної команди крикету, тому можна порівняти та визначити найбільш фан -базу в IPL.
Як було сказано вище,
Індіанці Мумбаї Займає провідну позицію - кількість шанувальників та послідовників завдяки сильним гравцям, як Рохіт Шарма, Кейрон Поллард, Кінто де Кук та Брати Пандя. Ця команда з крикету франшизи має таку фан -базу (мільйони):
- FB: 13 м;
- Ig: 6.3 м;
- TW: 6.2 м;
- Всього: 25.5 м!
Chennai Super Kings є одним з найуспішніших франшиз в історії IPL. Присутність відомого крикету в команді, DS Dhoni робить їх сильними та конкурентоспроможними. Крім того, додавання таких ветеранів, як Моїн Алі та повернення Суреша Райни. Фан -база франшизи - це наступне:
- FB: 12 м;
- Ig: 6.2 м;
- TW: 6.4 м;
- Всього: 24.6 м!
Будучи в два рази чемпіона Прем'єр-ліги крикету,
Kolkata Knight Riders займає третю позицію з точки зору величезної фан -бази. З моменту їх встановлення у 2008 році вони здобули багато послідовників, кількість яких все ще зростає. Фан -база KKR:
- FB: 16 м;
- Ig: 2.2 м;
- TW: 4.2 м;
- Всього: 22.4 м!
Загальна кількість підписників у соціальних мережах дійсно значна. Але інші команди також заслуговують уваги, оскільки вони досягли значущих результатів під час усіх турнірів IPL, і в той же час їх фан -база збільшується з сезону до сезону.
Попри
Королівські претенденти Бангалор Невдачі в певних матчах, їх унікальна продуктивність на місцях лише приваблює більше шанувальників та задовольняє їх вражаючу потребу. Їх лінійка була зміцнена за допомогою реальних майстрів, таких як Вірат Колі та Аб де Вільєр. Таким чином, фан -база RCB - це 19.1 мільйон.
Після зміни імені на початку 2021 року,
Пенджабські царі вважається найбільш розважальною командою IPL з супер -оверсій, захоплюючими фінішами та фантастичним полем. Що ще може бути більш захоплюючим для вентилятора, щоб продовжувати спостерігати та підтримувати! Вентиляторна база PK - 12.7 мільйонів.
Зі значним проривом у 2020 році IPL,
Столиці Делі має на меті перемогти висоту новою лінійкою. Їхні послідовники повинні допомогти їм у ньому з кількістю 10.8 мільйонів у соціальних мережах.
Sunrisers Hyderabad була послідовною командою крикету через усі матчі IPL. Командна команда містить сильних гравців, які звертаються до більшої кількості підписників у соціальних мережах. Їм близько 10.5 мільйонів.
Будучи відкривачами у виграші титулу в першому сезоні IPL у 2008 році,
Раджастан Роялс здавалося, продовжував успішно далі. Але удача їх не мала б. Відсутність сильних гравців у команді вплинула. Незважаючи на це, є відсоток шанувальників (7.1 мільйон), які їх обожнюють і вірить у них.
На закінчення, MI, CSK та KKR визначаються як чудові команди з найбільшою базою вболівальників в IPL порівняно з іншими командами крикету.